Pažintis su Rūmų nariais: salotų ir žalių kokteilių baras „Fresh Post“
Salotų ir žalių kokteilių baro „Fresh Post“ savininkė Inga Tribuišienė įsitikinusi, kad gero verslo sėkmės recepto sudėtinės dalys – ne tik racionalūs skaičiavimai, o įsiklausymas į kliento poreikius ir gebėjimas jam pateikti produktą, kurtą iš širdies, gali atverti kelius ir į užsienio šalių rinkas.
„Lietuviško kapitalo įmonę „Burbuliukas“, gaminančią vandens jonizatorius, įkūrė mano tėtis. Šeimos verslas, kuriuo labai didžiuojuosi, kitąmet švęs 25 metų sukaktį, o aš jame esu jau dešimtmetį. Pristatinėdama žmonėms gydančias jonizuoto vandens savybes greit pastebėjau, kad cheminės formulės jiems mažai ką sako. Gyvai parodžius, kaip toks vanduo pakeičia daržovių, vaisių, apskritai maisto skonį, sukeldavo visiškai kitokį efektą. Taip kilo baro idėja, – verslo pradžią prisimena p. Inga. – Pirmieji Vilniuje ir Šiauliuose atidaryti barai siūlė tik žaliuosius kokteilius, bet jų lankytojai neretai pasigesdavo ir sveikų užkandžių. Tada gimė mintis atidaryti kitokį salotų barą, kuriame pagrindinį vaidmenį atliktų šarminis vanduo“.
Su vandens jonizatoriais I. Tribuišienė apkeliavo daugybę tarptautinių parodų, kuriose sėmėsi įkvėpimo apie šiandienos biuro darbuotojo poreikius. Kurdama salotų barą, ji orientavosi į tai, kad žmonės, paskendę darbuose, negali nekreipti dėmesio į tai, ką valgo, juk pilnavertė mityba yra ir produktyvumo, ir sveikatos pagrindas. Šio verslo modelis orientuotas į užimtus dangoraižių darbuotojus, norinčius papietauti greitai, bet kokybiškai. Šviežia, gausu, sveika ir greita – pagrindiniai „Fresh post“ principai.
„Fresh Post“ savininkė Inga Tribuišienė
„Vienas pagrindinių iššūkių buvo suderinti kokybišką maistą ir greitį – kad salotas būtų patogu valgyti darbe, gamtoje ar parke ant suoliuko. Pakuotė turėjo būti ne tik estetiška, funkcionali, bet ir atitikti bendrą baro koncepciją (skaidrumą ir šviežumą). Nenorėjau jokių asociacijų su azijietišku maistu, plastiko, todėl drauge su Vilniaus dizaino kolegijos bei KTU studentais sukūrėme unikalią „Fresh post“ dėžutę, maloniai nustebinančią pirmąkart atėjusius lankytojus. Savaime suyranti, be klijų pagaminta popierinė pakuotė sumaniai viduje talpina bandelę, padažo indelį ir salotas, o vienu judesiu iš dėžutės pavirsta patogia lėkšte. Bandėme, kūrėme, taisėme ir vėl tobulinome ją beveik devynis mėnesius. Labai didžiuojuosi šiuo nuostabiu mokslo ir verslo bendrystės rezultatu“, – sako I. Tribuišienė.
Beje, ši pakuotė spėjo pelnyti ir profesionalų pripažinimą – 2017 m. Nacionaliniuose pakuotės dizaino apdovanojimuose (NAPA) laimėjo bronzą ir buvo įvertinta „Gero dizaino“ diplomu.
Su šūkiu „Vitaminai darbui“ startavęs salotų baras dabar sulaukia ne tik pietaujančių biurų darbuotojų – sveiko maisto dėžutes išsineša žmonės vakarienei, ateina šeimos, net moksleiviai. Per dieną apsilanko penki šimtai valgytojų.
„Tokio rezultato nesitikėjau ir priimu tai kaip ženklą, jog su verslo idėja pataikiau į dešimtuką. Kartu tai ir didelis paskatinimas plėstis. Duris neseniai atvėrė antrasis „Fresh post“ salotų baras, įsikūręs naujame verslo centre „Burės“. Esu ambicingai nusiteikusi: kitąmet planuoju plėtrą ne tik Lietuvoje, bet ir už jos ribų, viliuosi sudaryti ne vieną franšizės sutartį, jau baigiu išgryninti franšizės modelį. Tikiuosi, kad kaip Rūmų nariai gausime patikimos informacijos, rekomendacijų, kompetentingos pagalbos ir naudingų kontaktų tolesnei sėkmei bei plėtrai“, – narystės Rūmuose lūkesčiais dalinasi I. Tribuišienė.
Kviečiame susipažinti su daugiau Rūmų narių sėkmės istorijų. (ČIA)
Išsamiau apie narystę Rūmuose papasakos: narystės koordinatorė Aurelija Skliuderytė, tel. +370 (618) 39103, e. p.: aurelija.skliuderyte@cci.lt, narystės plėtros vadovė Ilona Petrovė, +370 (618) 39096, e. p.: ilona.petrove@cci.lt
Sužinokite daugiau apie narystę. (ČIA)
Kaip tapti nariu? https://www.senas.cci.lt/naryste/tapkite-rumu-nariu/