Pažintis su Rūmų nariais: UAB „Buhalterės.lt“ – buhalterinės apskaitos lyderė
„Buhalterės.lt“ – apskaitos įmonė, teikianti paslaugas įvairiose srityse veikiančioms bendrovėms. Šiandien, 2021 m. kovą, įmone pasitiki daugiau nei 630 klientų.
„Apskaita yra sudėtinga sritis, mokesčiai ir įstatymai dažnai keičiasi. Todėl vienas mūsų principų – pristatyti procesus paprastai. Nuolatinės pastangos būti patikimais, patogiais, pažangiais ir patariančiais leidžia pelnyti klientų pasitikėjimą“, – sako įmonės vadovas Laimis Jančiūnas.
Pasak vadovo, mintis įsteigti įmonę kilo pasaulinės krizės laikotarpiu – 2009 m. Tuo metu didžioji dalis konkurentų taikė fiksuotą mėnesinį mokestį. Verslų veiklos rezultatai prastėjo, o apskaitos kaštai likdavo aukšti. Pagrindinė idėja buvo pateikti klientams sąskaitas tik už faktiškai atliktus darbus.
„Vieni pirmųjų pradėjome naudoti teisingą kainodarą ir tai „veža“ iki šiol. Taip pat pagrindinei veiklai pritaikėme outsourcing modelį. Visi mūsų buhalteriai dirba partnerystės pagrindu ir turi savo įmones. Daugeliui iki šiol mįslė, kaip įmonė, kurioje tik 7 darbuotojai – ir visi jie administracijoje – gali tvarkyti 630 įmonių apskaitą“, – šypsosi L. Jančiūnas.
![Buhalterės.lt vadovas Laimis Jančiūnas](https://www.senas.cci.lt/wp-content/uploads/2021/03/Buhalteres.lt-vadovas-Laimis-Janciunas-768x768.jpg)
Laimis Jančiūnas
Pagrindinis klientų segmentas – mažos ir vidutinės įmonės. Todėl paslaugų sprendimai yra orientuoti į jas. Pavyzdžiui, sudaromos neterminuotos sutartys, o pasibaigus bendradarbiavimui be papildomų sąlygų perduodamas archyvas, suteikiami reikalingų dokumentų šablonai (darbo, civilinės, automobilių nuomos sutarčių ir kt.), nemokamai konsultuojama dvi valandas per mėnesį, informuojama apie mokesčius ir įstatymų pokyčius, į užklausas atsakoma tą pačią darbo dieną, telefonu atsiliepiama ir savaitgalį. „Matome, kaip mus kopijuoja kelios dešimtys konkurentų. Mus tai džiugina, nes žinome, kad kopijuoja tik lyderius“, – džiaugiasi įmonės vadovas.
„Buhalterės.lt“ daug dėmesio skiria IT sričiai. Visi dokumentai apskaitai priimami elektroniniu būdu, juos galima pasirašyti mobiliuoju parašu, veikia klientų savitarnos ir CRM sistemos. „Investuojame į paslaugų modernumą ir patogumą. Tačiau yra nutikę ir tokių linksmų atvejų, kai potencialus klientas neturi elektroninio pašto ir pasiūlymus siunčiame įprastu paštu. Arba įsigijęs apskaitos programą, vadovas mano, kad dabar pats gebės tvarkyti apskaitą“, – prisimena L. Jančiūnas.
Prie Vilniaus prekybos, pramonės ir amatų rūmų „Buhalterės.lt“ prisijungė 2018 m., o prieš kurį laiką – ir prie naujai kuriamo Vadovų klubo. Anot įmonės vadovo, narystė Rūmuose – puiki galimybė plėsti akiratį ir kelti kompetenciją.
Video apie „Buhalterės.lt“: https://www.youtube.com/watch?v=BP6nzuTlmmQ