fbpx

Prisijungti

Naujienos

Pažintis su Rūmų nariais: UAB „Geld Baltic“, šaltyje džiovinanti vaisius, uogas ir daržoves

 

Dar viena sėkmės istorija. Pasakojimas apie Vilniaus prekybos, pramonės ir amatų rūmų bendruomenės narę UAB „Geld Baltic“, siūlančią liofilizuotus (šaltyje džiovintus) vaisius, uogas ir daržoves, kuriuos puikiai įvertino ne tik Lietuvos, bet ir užsienio pirkėjai.

Prekės ženklą „SuperGarden“ valdanti bendrovė įkurta 2016 metais, kai mamai Laurai Kaziukonienei verslo idėją padiktavo... savi vaikai, kurie ir dabar yra griežčiausi produkcijos vertintojai ir kritikai.

 

„Verslo idėja gimė tiesiog iš praktiškumo. Pastebėjau, kad vaikai, valgydami sausus pusryčius, pirmiausia išgraibydavo liofilizuotus vaisius. Pradėjau jų ieškoti parduotuvėse, deja, nieko panašaus neradau. Lietuvoje tuo metu niekas rinkai netiekė šaltyje džiovintų vaisių, taigi pati ėmiau šaldyti braškes“, – pasakoja L. Kaziukonienė.

Kelerius metus iki gimstant idėjai sostinėje gyvenanti moteris jau svarstė apie nuosavą verslą. Tad netruko imtis naujos veiklos ir per tris mėnesius savo gimtinėje Panevėžyje įkūrė netradiciškai džiovinamų vaisių ir uogų fabrikėlį. Paskui dar užtruko pusmetį, kol sutvarkė patalpas, gavo leidimus, sukūrė prekės ženklą ir patiekė mūsų vartotojams pirmąją produkciją.

Dabar bendrovės šaltyje džiovintų vaisių ir uogų (braškių, mėlynių, serbentų, agrastų, aviečių, vyšnių, šeivamedžio uogų, spanguolių ir granatų), daržovių (burokėlių, morkų, špinatų, paprikų, alyvuogių, ypač paklausių žirnelių ir kukurūzų) bei įvairiausių lifiolizuotų prieskonių (bazilikų, krapų, česnakų, imbierų) galima įsigyti Lietuvos prekybos tinkluose, vaistinėse ir interneto parduotuvėje, o iš šių produktų gaminamus miltelius mielai perka saldainių fabrikai ir kepyklėlės.

 

Tačiau bendrovė nesustoja ir nuolat plečia asortimentą. Kaip pasakoja jos direktorė L. Kaziukonienė, ieškodami sveikų užkandžių, kuriuose nebūtų pridėtinio cukraus ir dažiklių, kartu su Kauno technologijų universiteto Inovacijų centro mokslininkais sukūrė jungiamąją medžiagą, padėjusią rinkai pasiūlyti naują produktą „Bitės“.

„Tai – trijų rūšių šaltyje džiovintų vaisių, uogų ir daržovių rinkiniai, galintys atstoti ir pietus. Jie ypač patogūs šiuolaikiniam skubančiam ir užimtam žmogui, kuris rūpinasi savo mityba ir sveikata, – įsitikinusi verslininkė ir priduria: – Tiesa, kol kas išleidome bandomąją partiją, tačiau viliamės, kad šią naujovę vartotojai pamėgs“.

Jauna įmonė neapsiribojo Lietuvos rinka. Šiuo metu „SuperGarden“ produkcija tiekiama į septynias užsienio šalis. L. Kaziukonienė džiaugiasi, kad didelių perspektyvų atsivėrė tapus Vilniaus prekybos, pramonės ir amatų rūmų nariais.

„Praėjusių metų lapkritį Rūmų padedami dalyvavome Švedijos Malmės mieste vykusiose parodose, skirtose ekologiško maisto ir gėrimų, sveikos gyvensenos, mitybos, natūralaus grožio ir priežiūros sektoriaus įmonėms, ieškančioms verslo, technologinio ar mokslinio bendradarbiavimo partnerių užsienyje. Tąkart vykusiame „Natural ant Organic Awards Scandinavia 2018“ konkurse nugalėjome geriausio naujo maisto produkto kategorijoje. Vertinimui pateikėme šaltyje džiovintų uogų Advento kalendorių. Laimėjimas mus įkvėpė nesustoti. Kartu džiugu, kad atstovavome Lietuvai ir buvome vieni iš geriausių tarp daugiau kaip 500 įmonių iš 50-ies pasaulio valstybių“, – džiaugiasi UAB „Geld Baltic“ vadovė.

Kadangi Vilniaus PPAR jau kelerius metus aktyviai bendradarbiauja su Enterprise Europe Network partneriais – ES ir Japonijos pramoninio bendradarbiavimo centru (angl. EU-Japan Centre for Industrial Cooperation), kurie įmonėms organizuoja mokymus apie Tekančios Saulės šalies kultūrinius aspektus ir galimybes šioje rinkoje, L. Kaziukonienė, kurios vadovaujama įmonė yra Rūmų narė, nusprendė dalyvauti programoje „Get Ready for Japan“ ir pateikė paraišką. Reikėtų pridurti, kad šioje programoje gali dalyvauti tik 14 įmonių iš visos Europos. Ir viena iš jų tapo bendrovė „Geld Baltic“.

„Dalyvavimas programoje buvo naudingas keliais aspektais. Pirmiausia, mokymuose sužinojome daug apie Japonijos istorijos, religijos, kultūros, ekonomikos ir pramonės, politikos, elektroninės prekybos ypatumus. Antra, įgijome vertingų bendravimo ir derybų su japonais verslininkais įgūdžių. Trečia, gavome potencialių klientų kontaktų ir užmezgėme ryšių su Japonijos įmonių vadovais. Ketvirta, turėjome puikią galimybę apsilankyti žinomose įmonėse. Galų gale pažintis su kitais programos dalyviais, kurie jau vysto verslą Japonijoje, suteikė galimybių pasisemti neįkainojamos jų patirties“, – apie programos naudą kalba 2017 metų Rūmų apdovanojimuose geriausios įmonės vadovės titulą pelniusi UAB „Geld Baltic“ vadovė.

 

Kaziukonienė priduria: „Kaip vieną svarbiausių privalumų įvardinčiau Rūmų teikiamą patikimą informaciją ir kompetentingą pagalbą dėl eksporto plėtros. VPPAR yra pagrindinis mūsų įmonės partneris, padedantis dalyvauti tarptautinėse parodose, misijose, projektuose. Čia visada gaunu profesionalių aukštos kompetencijos ir patyrusių Rūmų darbuotojų patarimų, bet kada į juos galiu drąsiai kreiptis: jei žinos, operatyviai atsakys, jei ne, nukreips pas kitus atsakingus asmenis. Su Rūmais bendradarbiaujame jau trejus metus ir, remdamasi mūsų įmonės patirtimi, galiu drąsiai teigti, kad tai – pati efektyviausia Lietuvos verslo asociacija“.

Daugiau apie „SuperGarden“ produktus – www.supergarden.lt arba bendrovės feisbuko paskyroje https://www.facebook.com/SupergardenDziovintaSaltyje/

Išsamiau apie narystę Rūmuose papasakos: narystės koordinatorė Aurelija Skliuderytė, tel. +370 (618) 39103, e. p.: aurelija.skliuderyte@cci.lt, narystės plėtros vadovė Ilona Petrovė, +370 (618) 39096, e. p.: ilona.petrove@cci.lt

 

Sužinokite daugiau apie narystę. (ČIA)

Kaip tapti nariu? https://www.senas.cci.lt/naryste/tapkite-rumu-nariu/

Tapkite rūmų nariu

Nario anketą peržiūrėti gali tik prisijungę prie sistemos rūmų nariai

Registruotis